Förändring

Hej, jag tänkte faktiskt förklara om vad som händer nu (uppdatering mm).
Jag har börjat sjuan nu och det innebär mycket läxor, arbeten, med mera nu i skolan i början. Och det gör att jag inte hinner eller orkar med bloggen, jag är super bloggsugen med jag har ingen ork eller förmåga att göra det på kvällarna, men jag försöker verkligen så ofta jag kan, men jag hinner bara inte...Ibland har jag ingen inspiration till att blogga heller, fast jag är bloggsugen. Men nu så har jag bestämt mig för att jag ska ta tag i bloggen och FÖRSÖKA att få den till en högre "nivå". Jag uppdaterar så ofta jag kan. Jag uppdaterar inte bara för att göra det heller. Jag försöker att hitta inspiration till att blogga men det går bara inte heller ibland! 
Så nu har jag förklarat iallafall så ni vet! :)
 
Ha en bra kväll :)
 

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jättefin blogg!

2012-09-14 @ 23:24:42
URL: http://nabla.blogg.se
Postat av: I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jadu - det är inte lätt att hinna med. Man vill ju gärna att inlägget + bilderna ska se lite snygga ut så det tar ju lite tid att göra ett blogginlägg.

2012-09-15 @ 00:16:54
URL: http://iambaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0